«رونق تولید» کشور را مقابل تهاجمات دشمن بیمه می‌کند-راهبرد معاصر

«رونق تولید» کشور را مقابل تهاجمات دشمن بیمه می‌کند

عضو کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس با اشاره به انتخاب شعار سال با عنوان «رونق تولید» از سوی مقام معظم رهبری گفت: توجه به رونق تولید در شرایط کنونی، کشور را در مقابل تهاجمات دشمن بیمه می‌کند.
تاریخ انتشار: ۱۱:۲۵ - ۰۵ فروردين ۱۳۹۸ - 2019 March 25
کد خبر: ۷۲۰۱

به گزارش راهبرد معاصر؛ محمد محمودی شاه‌نشین با اشاره به شعار سال مقام معظم رهبری در ایجاد رونق تولید اظهار داشت: چندین سال است که رهبر معظم انقلاب موضوع تحقق اقتصاد مقاومتی و توجه به اقتصاد درون‌نگر را مورد توجه قرار داده‌اند که پیام‌های مهمی را با نکات برجسته و مرتبط با حوزه‌های معیشتی مردم اعلام می‌دارد و نشان از لزوم توجه هر‌چه بیشتر مسئولان به این امر در تمام حوزه‌ها دارد.

 

وی بیان کرد: نام‌گذاری سال 98 به نام سال «رونق تولید» نشان از تیزبینی و دورنگری مقام معظم رهبری دارد؛ چرا‌که رونق تولید بسیاری از جوانب اقتصادی را تحت‌تأثیر قرار می‌دهد و سبب رونق در بازار و بهبود اشتغال، کسب و کار، حرکت سریع به سمت تولید کالاهای باکیفیت ایرانی، کاهش وابستگی و غیره می‌شود.

 

عضو کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس شورای اسلامی افزود: توجه به موضوع رونق تولید در شرایط کنونی که دشمن در پی اعمال هجمه‌های اقتصادی بر کشور است سبب بهبود هر چه بیشتر شرایط اقتصادی کشور شده و ما را در مقابل تهاجمات دشمن بیمه می‌کند.

 

محمودی سپس با اشاره به تشکیل کمیسیون ویژه در مجلس تصریح کرد: این اقدام نشان از توجه نمایندگان خانه ملت به بهبود شرایط در حوزه اقتصادمقاومتی و رفع موانع تولید و اشتغال دارد که سبب رونق تولید می‌شود.

 

وی ادامه داد: امروز بیش از گذشته باید با صنعتگران و دانشگاهیان برای رفع موانع تولید و بهبود شرایط اقتصادی تبادل اطلاعات کرده و راهکاریابی کرد، امروز باید اراده ملی بیش از گذشته برای رفع موانع تولید به کار گرفته شود و ضمن شناسایی مشکلات و موانع موجود، مجلس نیز با فراهم کردن زیرساخت‌های قانونی و نظارتی قوانین لازم را تصویب کند تا کمترین مشکل در مسیر رونق تولید ایجاد شود.

 

نماینده مردم شهریار، ملارد و شهرقدس گفت: واحدهای تولیدی و کارگاهی با انواع و اقسام مشکلات در مسیر فعالیت خود روبه‌رو هستند که از جمله این موارد مشکلات ارزی، شرایط بهره‌مندی از تسهیلات، مسائل مرتبط با کارگری، تأمین آب و برق و غیره است که باید با ایجاد شرایط قانونی رفع و رجوع شود.

 

محمودی در پایان با اشاره به مشکلات واحدهای تولیدی و صنعتی در غرب استان تهران خاطرنشان کرد: بیش از 2500 واحد تولیدی بزرگ و کوچک در غرب استان تهران با مشکلات بسیاری در زمینه تولید روبه‌ر‌و هستند که رفع این مشکلات رونق تولید و اشتغال را در این منطقه دوچندان می‌کند و تلاش داریم تا شهریورماه سال جاری مشکلات نوسات برق منطقه را نیز برطرف کنیم.

مطالب مرتبط
ارسال نظر
تحلیل های برگزیده