انهدام باند حرفه‌ای سرقت مسلحانه در پایتخت-راهبرد معاصر

انهدام باند حرفه‌ای سرقت مسلحانه در پایتخت

رئیس پلیس تهران بزرگ از انهدام باند مخوف مسلحانه در پایتخت خبر داد.
تاریخ انتشار: ۱۴:۳۴ - ۲۵ دی ۱۴۰۱ - 2023 January 15
کد خبر: ۱۶۸۴۵۶

به گزارش راهبرد معاصر، سردار حسین رحیمی؛ فرمانده انتظامی تهران بزرگ امروز ضمن عرض تبریک روز مادر و روز زن، توضیحاتی درباره دو طرح کاشف و رعد که توسط پلیس پیشگیری و آگاهی تهران بزرگ به اجرا گذاشته شد، ارائه کرد.

 

وی افزود: در طرح رعد، 841 سارق، مالخر که غالبا خرده‌پا هستند توسط ماموران پلیس پیشگیری دستگیر شدند و در طرح کاشف، 424 نفر از مجرمان حرفه‌ای و سابقه‌دار توسط کارآگاهان پلیس آگاهی بازداشت شدند.

 

سردار رحیمی با بیان اینکه باند مجرمانه جرایم جنایی از جمله سرقت مسلحانه، آدم‌ربایی و زورگویی منهدم شدند، ادامه داد: در طرح کاشف 10 قبضه سلاح گرم از 86 باند کشف شده است و بر اساس اعترافات اولیه متهمان 2628 فقره سرقت در طرح کاشف نیز کشف شده است.

 

فرمانده انتظامی تهران بزرگ گفت: در طرح رعد نیز 2058 سرقت کشف و 30 باند خرده‌پا متلاشی و 4 قبضه سلاح گرم نیز کشف شده است.

 

رئیس پلیس پایتخت گفت: در طرح رعد پلیس پیشگیری 52 پاتوق سارقان، 4 پاتوق مالخران، یک پاتوق اراذل و اوباش و 94 پاتوق فروشندگان مواد مخدر شناسایی و پلمب شدند.

 

وی افزود: در این طرح یک باند مخوف 5 نفره سرقت مسلحانه که با سلاح گرم اقدام به اعمال مجرمانه می‌کردند و یک نفر را به قتل رساندند توسط کارآگاهان پلیس آگاهی شناسایی و دستگیر شدند و دو قبضه سلاح کلاشینکف و یک قبضه کلت کمری به همراه 13 فقره سرقت مسلحانه از این باند کشف شد.

 

فرمانده انتظامی تهران بزرگ افزود: در این طرح باند آدم‌ربایی، سرقت مسلحانه، زورگیری، سرقت، کلاهبرداری، سرقت موتورسیکلت و ... منهدم شدند.

 

وی گفت: در طرح رعد و کاشف 25 نفر از محکومان متواری توسط پلیس آگاهی دستگیر و 21 نفر دیگر نیز در طرح رعد توسط پلیس یشگیری دستگیر شدند./ تسنیم

مطالب مرتبط
ارسال نظر
تحلیل های برگزیده