وضعیت بورس در ساعات پایانی معاملات امروز ۲۷ دی ۱۴۰۱-راهبرد معاصر

وضعیت بورس در ساعات پایانی معاملات امروز ۲۷ دی ۱۴۰۱

شاخص بورس در جریان معاملات امروز بازار سرمایه با رشد ۶هزار واحدی روبرو شد.
تاریخ انتشار: ۱۴:۱۶ - ۲۷ دی ۱۴۰۱ - 2023 January 17
کد خبر: ۱۶۸۸۳۶

به گزارش راهبرد معاصر؛ در جریان دادوستدهای امروز بازار سرمایه، بیش از 16میلیارد و 586میلیون سهم و حق تقدم به ارزشی بالغ بر 9هزار و 880میلیارد تومان در بیش از 842هزار نوبت مورد دادوستد قرار گرفت و شاخص بورس با رشد 6هزار و 373واحدی در ارتفاع یک میلیون و 687هزار و 47واحد قرار گرفت.

 

بیشترین اثر مثبت بر دماسنج بازار سهام در روز جاری به نام نمادهای معاملاتی شرکت‌های توسعه معادن و صنایع معدنی خاورمیانه، معدنی و صنعتی گل گهر و ایران خودرو شد و در مقابل شرکت‌های پالایش نفت بندرعباس، سرمایه‌گذاری نفت و گاز و پتروشیمی تامین و مخابرات ایران افت خود مانع افزایش بیشتر نماگر بازار سهام شدند.

 

بر اساس این گزارش، در بازارهای فرابورس ایران هم با معامله 7میلیارد و 351میلیون ورقه به ارزش 6هزار و 769میلیارد تومان در 473هزار نوبت، شاخص فرابورس (آیفکس) 63واحد رشد کرد و در ارتفاع 21هزار و 440واحد قرار گرفت.

 

در این بازار هم امروز بیشترین اثر مثبت بر شاخص فرابورس به نام نمادهای سرمایه‌گذاری مالی سپهر صادرات، مدیریت امرژی امید تابان هور و پویا زرکان آق دره شد و در مقابل شرکت‌های پتروشیمی مارون، پالایش نفت شیراز و بانک دی بیشترین اثر منفی را بر این شاخص به نام خود ثبت کردند./ تسنیم

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده