زمان تبلیغات نامزدهای دور دوم انتخابات مجلس+ جزئیات-راهبرد معاصر
آملی لاریجانی: حضور پرشور مردم در تشییع شهدای خدمت تلاش‌های دشمنان را نقش بر آب کرد دستورالعمل‌های انتخاباتی به رسانه‌ها ابلاغ شد توضیح لاریجانی درباره استفاده از یک هشتگ شائبه‌برانگیز همتی: آمده‌ام که بگویم به آینده امیدوارم هستم عبدالناصر همتی کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری شد ۱۷ برنامه و اقدام رهبر معظم انقلاب در ۱۲ روز اخیر محمد خوش‌چهره در انتخابات ریاست جمهوری ثبت نام کرد مراجعه ۳۷ نفر به ستاد انتخابات و ثبت‌نام قطعی ۷ نفر باقری‌کنی: رژیم صهیونیستی در عالی‌ترین مرجع حقوقی بین‌المللی به نسل‌کشی متهم شده است ابوترابی: امروز «رفح» به نقطه پایان کار رژیم‌ صهیونیستی تبدیل شده است ثبت‌نام احمدی بی‌غش در انتخابات ریاست جمهوری زاکانی احتمالاً یکشنبه در انتخابات ثبت‌نام می‌کند اسلامی: تاکنون ۶ نفر برای انتخابات ریاست‌جمهوری ثبت‌نام کرده‌اند لاریجانی پس از ثبت نام انتخابات: افراد کاربلد و توانمند با هر سلیقه به کار گرفته می‌شوند آغاز دومین روز ثبت‌نام کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری

زمان تبلیغات نامزدهای دور دوم انتخابات مجلس+ جزئیات

تبلیغات نامزدهای دور دوم انتخابات مجلس از بامداد ۱۳ اردیبهشت آغاز می‌شود و تا ساعت ۸ صبح ۲۰ اردیبهشت ادامه خواهد داشت.
تاریخ انتشار: ۱۵:۴۶ - ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 27
کد خبر: ۲۳۸۰۹۸

به گزارش راهبرد معاصر؛ تبلیغات نامزدهای دور دوم انتخابات مجلس از بامداد ۱۳ اردیبهشت آغاز می‌شود و تا ساعت ۸ صبح ۲۰ اردیبهشت ادامه خواهد داشت.


در این مرحله ۹۰ نامزد برای کسب ۴۵ کرسی دور دوازدهم مجلس با یکدیگر رقابت می‌کنند.این نامزدها از ۲۲ حوزه انتخابیه در سراسر کشور در انتخابات شرکت می‌کنند.


دور دوم انتخابات دوازدهمین دوره مجلس ساعت ۸ صبح جمعه ۲۱ اردیبهشت برگزار می‌شود.


این مرحله از انتخابات در حوزه‌های انتخابیه «تبریز»، «تهران»، «آبادان»، «شیراز»، «کرمانشاه»، «خرم‌آباد و چگنی»، «قائم شهر» و «ملایر» به صورت تمام الکترونیک برگزار می‌شود. به صورت تمام الکترونیک برگزار خواهد شد. آموزش‌های لازم در این خصوص از طریق صدا و سیما و سایر مراکز اطلاع رسانی به مردم ارائه خواهد شد.


وزارت کشور برگزاری انتخابات الکترونیکی در برخی حوزه‌های انتخابیه در دور اول را موفقیت‌آمیز دانسته و اعلام کرده است که مقدمات برگزاری دور دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس فراهم شده است./ فارس

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده