واکنش نماینده تبریز به قطعنامه ضدایرانی شورای حکام آژانس-راهبرد معاصر

واکنش نماینده تبریز به قطعنامه ضدایرانی شورای حکام آژانس

عضو هیأت‌رئیسه مجلس گفت: رفتار غلط سه کشور اروپایی در قبال ایران نتیجه برداشت نادرست آنان از نرمش قهرمانانه جمهوری اسلامی ایران در قبال مواضع غرب است.
تاریخ انتشار: ۰۸:۲۵ - ۰۳ تير ۱۳۹۹ - 2020 June 23
کد خبر: ۴۷۳۰۶

به گزارش راهبرد معاصر، روح‌الله متفکر آزاد نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی با اشاره به قطعنامه ضدایرانی شورای حکام آژانس بین المللی انرژی اتمی و مواضع سه کشور اروپایی علیه جمهوری اسلامی ایران گفت: سه کشور اروپایی (آلمان، فرانسه، انگلیس) براساس برداشت غلطی که از جمهوری اسلامی داشتند، در تصمیمات خود دچار اشتباه شدند. 

 

وی افزود: ‌این سه کشور اروپایی باید بدانند که نرمش قهرمانانه ایران در برابر آنها به معنای عقب‌نشینی و از سر ضعف نیست و جمهوری اسلامی ایران هیچ وقت کشوری نیست که جلوی رفتارهای قلدرمآبانه غرب بخواهد عقب‌نشینی کند. 

 

عضو هیأت رئیسه مجلس اظهار داشت: کشور ایران نه تنها یک کشور ضعیف نیست، بلکه خود یک کنشگر و تعیین‌کننده است و اینطور نیست که آنها بخواهند برای ما برنامه‌ریزی داشته باشند. 

 

متفکر آزاد خاطرنشان کرد: نفوذ بین‌المللی جمهوری اسلامی ایران و اقتدار منطقه‌ای آن نتیجه زیست مستقلانه نظام است که باعث شده امروز در این جایگاه قرار گیرد و نقش تعیین‌کننده در معادلات بین‌المللی داشته باشد. 

 

وی در پایان گفت: غرب باید بداند که رفتارهای غلطی که در برابر ایران دارد برایش هزینه خواهد داشت و باید هزینه آن را پرداخت کند و جمهوری اسلامی در برابر رفتارهای غیرمنطقه‌ای آنها محکم خواهد ایستاد./ فارس

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده