آمادگی کامل ایران برای تبادل تمام زندانیان با آمریکا-راهبرد معاصر

آمادگی کامل ایران برای تبادل تمام زندانیان با آمریکا

سخنگوی دولت گفت: امیدواریم روند آزادی زندانیان ایرانی در آمریکا ادامه پیدا کند و دولت جمهوری اسلامی آمادگی کامل برای تبادل همه زندانیان ایرانی در آمریکا را دارد.
تاریخ انتشار: ۱۳:۰۳ - ۱۹ خرداد ۱۳۹۹ - 2020 June 08
کد خبر: ۴۵۰۲۶

به گزارش راهبرد معاصر؛ علی ربیعی سخنگوی دولت ظهر امروز (دوشنبه) در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار کرد: ستاد ملی کرونا با توجه به اینکه چشم اندازی برای پایان کرونا مشاهده نکرد، موضوع استانداردسازی زندگی، کار و حرکت اجتماعی مبتنی بر بهداشت، سلامت و مقابله با کرونا را به عنوان استراتژی اساسی مرحله جدید ستاد ملی کرونا، در دستور کار قرار داد.

 

وی افزود: اعمال این سیاست‌ها با مشکلاتی روبرو است. اقتصادهای با رشد بالا هم با مشکلاتی مواجه شدند. امیدواریم با گسترش آموزش و فرهنگ‌سازی و سیاست گذاری به موقع، با کمترین آسیبی جامعه را به سلامت از این مرحله عبور خواهیم داد.

 

ربیعی گفت: بازگشایی مراکز فرهنگی، تفریحی و آموزشی و مهد کودک‌ها و آژانس‌های مسافرتی و تورهای گردشگری از جمله تصمیمات ستاد ملی کرونا است اما به سمت فاصله گذاری هوشمند با اعمال پروتکل‌های سختگیرانه لازمه این مرحله است.

 

سخنگوی دولت تصریح کرد: این تصمیم‌گیری ها به منزله عادی شدن اوضاع نیست. در مرحله جدیدی از مبارزه با کرونا سیاست‌های نظارتی و کنترلی را در دستور کار خود داریم. هدف اصلی ما حفظ جان مردم در مقابل بیماری، افزایش ظرفیت مراکز درمانی و راه اندازی اقتصاد و مقابله با بیکاری است.

 

وی ادامه داد: ما ۵ وظیفه را توامان دنبال کردیم و در جلسات دولت در حال پیگیری آن هستیم.

 

ربیعی با اشاره به آزادی چند دانشمند ایرانی از زندان‌های آمریکا، تاکید کرد: امیدواریم روند آزادی زندانیان ایرانی در آمریکا ادامه پیدا کند و دولت جمهوری اسلامی آمادگی کامل برای تبادل همه زندانیان ایرانی در آمریکا را دارد./ مهر

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده