جلسه ظریف با خاتمی و سیدحسن خمینی برای انتخابات 1400-راهبرد معاصر
ماجرای نوشتن «مرگ بر شاه» روی پرده سینمای کشتی نیروی دریایی توسط شهید رئیسی غضنفرآبادی رئیس فراکسیون انقلاب اسلامی شد هزینه‌های انتخاباتی چند نماینده؛ از ۴۷ تا ۸۵۰ میلیون تومان جزئیات و زمان برگزاری مراسم هفتم شهدای خدمت رئیس دانشگاه تهران کاندیدای انتخابات می‌شود گزارش‌ اقدامات وزارت کشور و شورای نگهبان به سران قوا تذکر به وزیر آموزش و پرورش درباره پرداخت بیمه درمانی معلمان و فرهنگیان پزشکیان برای انتخابات ریاست جمهوری اعلام کاندیداتوری کرد اصلاح طلبان با کدام شخصیت های سیاسی برای انتخابات ریاست جمهوری مذاکره کردند؟ مخبر: راهبرد ایران در پشتیبانی از مقاومت تغییر نخواهد کرد امیر آشتیانی: ریشه‌های مستحکم جمهوری اسلامی ایران مانع بروز اختلال در کشور است تعابیر رهبر انقلاب درباره شهید رئیسی و سایر شهدای اخیر مذاکره احزاب اصلاح طلب برای ورود به انتخابات ریاست جمهوری بیانیه هیات دولت در خصوص حضور حماسی مردم در مراسم‌ تشییع شهدای خدمت چرا لایحه حفاظت از داده‌های شخصی در دولت تصویب شد؟

جلسه ظریف با خاتمی و سیدحسن خمینی برای انتخابات 1400

طبق شنیده‌ها قرار است امروز این دیدار بین سید حسن خمینی و سید محمد خاتمی و ظریف برگزار شود تا درباره انتخابات ۱۴۰۰ برنامه‌ریزی کنند.
تاریخ انتشار: ۱۶:۲۴ - ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۰ - 2021 May 11
کد خبر: ۸۷۴۸۰

به گزارش راهبرد معاصر برخی منابع می‌گویند محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه تاکنون کاندیداتوری در انتخابات را نپذیرفته اما امروز دیدار مهمی خواهد داشت که تصمیم قطعی را در این خصوص خواهد گرفت.

 

طبق شنیده‌ها قرار است امروز این دیدار بین سید حسن خمینی و سید محمد خاتمی و ظریف برگزار شود تا درباره انتخابات ۱۴۰۰ برنامه‌ریزی کنند./تسنیم

مطالب مرتبط
ارسال نظر
تحلیل های برگزیده