رشد روز افزون هوشمندسازی تسلیحات دفاعی-راهبرد معاصر
بیانیه وزارت دفاع به مناسبت ۱۴ و ۱۵ خرداد صادق خلیلیان و مقیمی در انتخابات ثبت‌نام کردند ایرج شاهوردی در انتخابات ریاست جمهوری ثبت نام کرد سرلشکر سلامی: امام خمینی(ره) عظمت از دست رفته مسلمانان را احیا کرد بهادری جهرمی: شهید رئیسی در اوج بحران‌ها امیدوار بودند احمدی‌نژاد: مهمترین هدف و برنامه کاری بنده تمرکز بر حل مشکلات معیشتی مردم است محمود صادقی در انتخابات 1403 ثبت نام کرد افشارزاده برای انتخابات ریاست‌جمهوری ثبت‌نام کرد زریبافان: نام دولتم «خدمت و مجاهدت برای حل مشکلات» است اسماعیلی : مردم می خواهند راه رجایی و رئیسی ادامه یابد احمدی‌نژاد داوطلب کاندیداتوری انتخابات ریاست‌جمهوری شد اسماعیلی وزیر ارشاد در انتخابات ریاست جمهوری ثبت نام کرد زریبافان داوطلب کاندیداتوری انتخابات ریاست جمهوری شد آغاز چهارمین روز ثبت‌نام کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری دعوت جمعی از نمایندگان مجلس از قالیباف برای ثبت‌نام در انتخابات

رشد روز افزون هوشمندسازی تسلیحات دفاعی

فرمانده هوافضای سپاه در بازدید از نمایشگاه صنایع دفاعی، هوشمند سازی تسلیحات نظامی را نقطه ی عطفی در صنعت دفاعی کشورمان بر شمرد.
تاریخ انتشار: ۱۱:۴۹ - ۱۴ مهر ۱۳۹۸ - 2019 October 06
کد خبر: ۲۴۰۴۳

به گزارش راهبرد معاصر؛ با تشدید جنگ لفظی میان تهران و واشنگتن و حضور فزاینده نیروهای بیگانه در مرزهای جنوبی کشورمان، بر میزان رونمایی از دستاوردهای دفاعی ایران به نحو چشمگیری افزوده شده است.

 

صبح امروز سردار حاجی زاده فرمانده هوافضای سپاه از نمایشگاه دستاوردهای سازمان صنایع دفاع بازدید کرده و به مشاهده دستاوردهای جدید نظامی کشورمان پرداخت.

 

فرمانده نیروی هوافضای سپاه گفت: رویکرد هوشمندسازی تسلیحات دفاعی نقطه عطفی در تحول تولیدات صنعت دفاعی ایجاد کرده است.

 

فرمانده نیروی هوافضای سپاه در از این بازدید ضمن ابراز خرسندی از رویکرد جدید اتخاذ شده در سازمان صنایع دفاع مبتنی بر هوشمندسازی تسلیحات دفاعی و همچنین تلاش برای ارتقاء کیفی دستاوردها با بالاترین سطح ممکن، تلاش دست اندرکاران مجموعه صنعت دفاعی در سازمان صنایع دفاع را قابل تقدیر و نقطه عطفی در تولید سلاح و تجهیزات دفاعی پیشرفته برشمرد.

 

سردار حاجی زاده در ادامه با اشاره به سبک سازی محصولات جدید ضمن افزایش تاثیر گذاری آنها افزود: این توانمندی ها رشد قابل توجهی را در کیفیت محصولات تولیدی صنعت دفاعی داشته است.

 

فرمانده نیروی هوافضای سپاه بر لزوم توجه به نیازمندی های نیروهای مسلح و انطباق هر چه بیشتر تولیدات صنایع با نیاز نیروهای مسلح تاکید کرد.

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده