مصمم به حفظ روابط با قدرت های اوراسیا، شرق و جنوب آسیا هستیم-راهبرد معاصر
واکنش زاکانی به احتمال کاندیداتوری‌ ریاست جمهوری اسماعیلی: دولت بنای معرفی نامزد در انتخابات ندارد ضرغامی نامزد انتخابات ریاست‌جمهوری می‌شود؟ علی باقری: فعالیت‌های هسته‌ای زیر نظر شورای عالی امنیت ملی است واکنش مخبر درباره ثبت‌نام در انتخابات در انتخابات ریاست جمهوری صرفاً با کارت ملی و شناسنامه می‌توان رأی داد میراحمدی رئیس ستاد امنیت انتخابات شد فرمانده کل سپاه با خانواده شهید موسوی دیدار کرد محرمانگی؛ بهانه نهادهای دولتی درعدم تمکین به قانون اجاره‌بها دریادار ایرانی: با ظرفیت‌های علمی کشور، امنیت اقتصادی را در اقیانوس‌ها برقرار کنیم توضیحات وزیر کشور درباره ممنوعیت ورود خودرو‌های شخصی به عراق در اربعین واعظی: علی لاریجانی برای مدیریت دولت برنامه دارد توضیحات رئیس ستاد اربعین درباره ورود خودروهای شخصی به عراق واکنش آیت‌الله مکارم شیرازی به تعطیلی شنبه‌ها محسن رضایی در حال رایزنی بین نیروهای انقلاب است

مصمم به حفظ روابط با قدرت های اوراسیا، شرق و جنوب آسیا هستیم

سخنگوی وزارت امور خارجه تاکید کرد: مصمم به حفظ و تداوم روابط متوازن و دوستانه با تمام قدرت‌های اوراسیا، شرق و جنوب آسیا هستیم.
تاریخ انتشار: ۱۷:۳۳ - ۰۴ مرداد ۱۳۹۹ - 2020 July 25
کد خبر: ۵۲۱۰۵

به گزارش راهبرد معاصر، سید عباس موسوی سخنگوی وزارت امور خارجه تاکید کرد: ایران از دیرباز سیاست حفظ رابطه‌ای متوازن و دوستانه با تمام قدرت‌های اوراسیا و شرق و جنوب آسیا را دنبال می‌کند. توافقنامه‌های بالقوه همکاری بلندمدت با چین و روسیه و ادامه همکاری ما با هند در چابهار، مؤید آن است. مصمم به تداوم این سیاست هستیم.

 

منبع: مهر

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده