واکنش سرلشکر سلامی به زمزمه های حمله نظامی آمریکا با ایران!-راهبرد معاصر
باقری‌کنی: رژیم صهیونیستی در عالی‌ترین مرجع حقوقی بین‌المللی به نسل‌کشی متهم شده است ابوترابی: امروز «رفح» به نقطه پایان کار رژیم‌ صهیونیستی تبدیل شده است ثبت‌نام احمدی بی‌غش در انتخابات ریاست جمهوری زاکانی احتمالاً یکشنبه در انتخابات ثبت‌نام می‌کند اسلامی: تاکنون ۶ نفر برای انتخابات ریاست‌جمهوری ثبت‌نام کرده‌اند لاریجانی پس از ثبت نام انتخابات: افراد کاربلد و توانمند با هر سلیقه به کار گرفته می‌شوند آغاز دومین روز ثبت‌نام کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری علی لاریجانی برای انتخابات ریاست جمهوری ثبت نام کرد واکنش محسن رضایی به ریاست قالیباف بر مجلس دوازدهم محمدصدر:نمی‌دانم کاندیدا ‌می‌شوم یا نه/خاتمی گفت ثبت‌نام کنم وزیر کشور عراق با سرلشکر باقری دیدار کرد تاکید مخبر بر حمایت از بازار بورس و درخواست از وزیر اقتصاد علت مغایرت آرای هیئت رئیسه پس از بازشماری چه بود؟ آغاز عملیات اجرایی 200 هزار واحد مسکونی در تهران+ جزئیات مصوبات هیأت دولت برای حذف سختگیری‌های صدور مجوزهای کسب و کار

واکنش سرلشکر سلامی به زمزمه های حمله نظامی آمریکا با ایران!

فرمانده کل سپاه گفت: دشمن از ضربه به فیزیک نظام جمهوری اسلامی ایران نا امید و مأیوس شده است و جنگ نظامی از برنامه‌هایش خارج شده است، ولی در جریان دشمنی با نظام، دین، فرهنگ، معیشت و سلامت مردم را هدف قرار داده است.
تاریخ انتشار: ۱۱:۳۱ - ۰۵ آذر ۱۳۹۹ - 2020 November 25
کد خبر: ۶۸۱۰۶

به گزارش راهبرد معاصر؛ سرلشکر حسین سلامی امروز هم‌زمان با سالروز بسیج مستضعفین و آغاز هفته بسیج، گفت: خدمت ما به مردم بدون منت است و رسم و کرام بسیجی‌ها شرف، جوانمردی، غیرت و ایثار جمال بسیج است.

 

فرمانده کل سپاه تصریح کرد: از هیچ دشمنی نمی‌ترسند و بسیج، جمال رحمت، محبت و زینت یافته به پاکی و طهارت‌اند و رخسار معنوی بسیج است.

 

سلامی تأکید کرد: دشمن از ضربه به فیزیک نظام جمهوری اسلامی ایران نا امید و مأیوس شده است و جنگ نظامی از برنامه‌هایش خارج شده است ولی در جریان دشمنی با نظام، دین، فرهنگ، معیشت و سلامت مردم را هدف قرار داده است.

 

فرمانده کل سپاه ادامه داد: بسیج ایستاده است تا تحت فرمان رهبری از این ارزش‌های نظام جمهوری اسلامی و ملت ایران دفاع کند.

 

سلامی تصریح کرد: دفاع برجسته‌ترین فراز تاریخ ماست و تا انتهای این مسیر ایستاده ایم، انتهای این ایستادگی، زوال دشمنی است که غروب را تجربه می‌کند.


فرمانده کل سپاه تأکید کرد: لباس جهاد از تن ما بیرون نخواهد آمد و براندام جوانان ما زینت یافته است و از ارزش‌های نظام جمهوری اسلامی و حیثیت ملت دفاع می‌کنیم.

 

سلامی اظهار داشت: مقابل دشمن ایستادیم و به پیروزی ایمان داریم و قرار گرفتن در این طریق درخشان بر بسیجیان ما مبارک باشد.

منبع: میزان

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده
آخرین اخبار