خبر بسیار خوش برای معلمان دانشسرایی-راهبرد معاصر

خبر بسیار خوش برای معلمان دانشسرایی

بر اساس توافق حاصله برای تمام مشمولین احتساب سوابق خدمتی دانشسراها که حکم کارگزینی رسمی صادر و کسورات مربوطه محاسبه و کسر شده، صندوق بازنشستگی کشوری مکلف به پذیرش و احتساب سوابق مذکور در سال جاری و در سال‌های آینده و انجام اقدامات لازم در خصوص بازنشستگی افراد شد.
تاریخ انتشار: ۰۱:۱۲ - ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۰ - 2021 May 13
کد خبر: ۸۷۶۹۳
تعداد نظرات: ۱ نظر

به گزارش راهبرد معاصر؛ خبر بسیار خوش برای معلمان دانشسرایی را در زیر بخوانید:

قابل توجه معلمان دانشسرایی

 

۱. بر اساس توافق حاصله برای تمام مشمولین احتساب سوابق خدمتی دانشسراها که حکم کارگزینی رسمی صادر و کسورات مربوطه محاسبه و کسر شده، صندوق بازنشستگی کشوری مکلف به پذیرش و احتساب سوابق مذکور در سال جاری و در سال‌های آینده و انجام اقدامات لازم در خصوص بازنشستگی افراد شد.

 

۲. مشمولین احتساب سوابق خدمتی دانشسراها که احکام کارگزینی رسمی آنها صادر لکن از سوی صندوق بازنشستگی کشوری هنوز تعیین بدهی نشده، لذا صدوق موظف به اعلام بدهی بر اساس احکام رسمی و وزارت آموزش و پرورش مکلف به واریز بدهی و پرداخت کسورات مربوطه و متعاقباً صندوق بازنشستگی مکلف به پذیرش و احتساب سوابق و صدور احکام بازنشستگی مشمولین شد.

 

۳. مشمولینی که شرایط قانونی لازم را نداشته و از جمله کسانی که مورد تأیید گزینش نبوده و یا عمداً مراجعه‌ای جهت تعیین تکلیف خود نداشتند و ... از قاعده مستثنی هستند.

 

۴. با توجه به ماده 89 قانون تشکیلات و آیین دادرسی دیوان عدالت اداری اثر رای هیات عمومی دیوان عدالت اداری به شماره 825 مورخ 1399.07.01 نسبت به آتیه است لذا نسبت به افرادی که قبل از صدور رای هیات عمومی به آنها مبادرت به صدور رای شده آرایی شعب دیوان لازم‌الاجراست/ کانال تلگرامی معلمان و دانشجو معلمان کشور

ارسال نظر
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
نادرساعدی
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۱۸ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۳
0
0
باسلام وخسته نباشیدبنده دانشسرای هستم مهرماه۹۶بازنشسته شدم منظورازاین خبرچیست؟ایاچیزی نصیب ماخواهدشدیانه؟قضیه چیه؟ممنون میشم راهنمایم کنید
تحلیل های برگزیده