آیت‌الله کعبی: به چالش کشیدن راهبردهای آمریکا علت تحریم رهبر انقلاب است-راهبرد معاصر

آیت‌الله کعبی: به چالش کشیدن راهبردهای آمریکا علت تحریم رهبر انقلاب است

عضو مجلس خبرگان گفت: تحریم رهبر انقلاب نشانه عصبانیت کاخ سفید از جواب مقتدرانه ایشان به نخست‌وزیر ژاپن و شایسته ندانستن رئیس‌جمهور آمریکا جهت مبادله پیام است.
تاریخ انتشار: ۱۵:۳۷ - ۱۵ تير ۱۳۹۸ - 2019 July 06
کد خبر: ۱۵۴۹۶

به گزارش راهبرد معاصر؛ حجت الاسلام والمسلمین عباس کعبی عضو مجلس خبرگان رهبری  با اشاره به تحریم مقام معظم رهبری از سوی آمریکا گفت: اقدام ابلهانه ترامپ و شیطان بزرگ، یعنی آمریکا در تحریم رهبر حکیم و فرزانه انقلاب و مرجع تقلید مسلمین، ریشه در مقابله حق و باطل و دشمنی طواغیت با راه انبیاء در صحنه تاریخ است.

 

وی تحریم رهبر معظّم انقلاب را به تحریم حضرت موسی(ع) توسط فرعون تشبیه کرد و افزود: استبداد و استکبار، هرگاه در مقابل رهبران الهی شکست خورده و به ذلّت کشیده می‌شوند به تخریب گسترده رهبران الهی دست می زنند. نمونه آن در دوران معاصر، تحریم حضرت امام خمینی(ره) توسط ساواک و عوامل انگلیسی و آمریکایی است.

 

نماینده خوزستان در مجلس خبرگان، تحریم شبکه مالی امام راحل در قبل از انقلاب را مورد اشاره قرار داد و گفت: این اقدام، نه‌تنها از عزّت و کرامت و اقتدار امام کم نکرد بلکه شبکه عظیم مالی ایشان گسترده‌تر شد و این تحریم، نتیجه معکوس داد.

 

کعبی ادامه داد: امروز هم تحریم رهبر انقلاب توسط ترامپ حقیر و ورشکسته سیاسی، نتیجه معکوس خواهد داد و بر جایگاه والای رهبری الهی افزوده می‌شود.

 

وی با بیان اینکه تحریم رهبر انقلاب نشانه عصبانیت از جواب مقتدرانه مقام معظّم رهبری به نخست وزیر ژاپن است و شایسته ندانستن رئیس‌جمهور آمریکا جهت مبادله پیام است، خاطرنشان کرد: از طرفی این اقدام، توهین به مرجعیت تراز بالای شیعه و رهبری مسلمین است و برای مقلدان و مسلمانان و وجدان‌های بیدار و آزادی‌خواه جهان قابل تحمل نیست.

 

عضو مجلس خبرگان ادامه داد: رهبری معظّم انقلاب، رهبر نهضت بیداری اسلامی و رهبر مبارزات ضد استبداد و استعمار در جهان است و قطعاً تحریم ایشان با واکنش امت اسلامی، بزرگان، نخبگان، اقشار گوناگون امت اسلامی و ملّت ایران روبه‌رو می‌شود.

 

کعبی با بیان اینکه تحریم رهبر انقلاب، نشانه اسلام‌ستیزی دستگاه شیطانی آمریکا است،‌ گفت: آن‌ها با این اقدام نشان دادند که استقلال، آزادی و کرامت مسلمین و انسان‌های بیدار را نشانه رفته‌اند.

 

عضو مجلس خبرگان تصریح کرد: آمریکا از اقدامات حکیمانه رهبری عزیز که راهبردهای شیطانی آنها را به چالش کشیده‌اند، عصبانی هستند و رهبریِ جریان‌سازِ ما که راه‌های استقلال و آزادی و پیشرفت مسلمین و مبارزه با ظلم را فراروی ملت‌های آزاده قرار داده‌اند، بعد از تحریم آمریکا، نه‌تنها از عزّت و عظمت و بزرگی‌شان کاسته نمی‌شود بلکه بر اقتدار، عزّت و کرامتشان افزوده می‌شود، همان‌طور که بر نفرت جهانی از شیطان بزرگ افزوده خواهد شد.

 

منبع: فارس

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده