جریمه خودرو‌های غیرمجاز بعد از ساعت ۲۱+ جزئیات-راهبرد معاصر

جریمه خودرو‌های غیرمجاز بعد از ساعت ۲۱+ جزئیات

فرمانده انتظامی تهران بزرگ با تاکید بر ضرورت رعایت ساعات ممنوعه تردد در پایتخت گفت: خودرو‌هایی که از ساعت ۲۱ تا ۴ بامداد در معابر پایتخت تردد می‌کنند جریمه خواهند شد.
تاریخ انتشار: ۱۳:۴۳ - ۱۸ آذر ۱۳۹۹ - 2020 December 08
کد خبر: ۶۹۶۸۹

به گزارش راهبرد معاصر؛ سردار حسین رحیمی فرمانده انتظامی تهران بزرگ در حاشیه اجرای پنجمین مرحله از طرح کاشف پلیس آگاهی، درباره ترافیک سنگین معابر پایتخت اظهار کرد:در روز‌های اخیر ما شاهد ترافیک از ساعت ۶ عصر تا حوالی ۹ و ۱۰ شب هستیم که در مقاطعی این ترافیک سنگین نیز می‌شود.

 

وی با بیان این که علاوه بر شیوع کرونا در روز‌های اخیر بارندگی‌ها نیز سبب کاهش استفاده از حمل و نقل عمومی و به طبع آن افزایش استفاده از خودرو‌های شخصی شده است گفت: همین امر نیز موجب افزایش ترافیک شده است، از طرف دیگر بسیاری از شهروندان نیز دقیقا در همان ساعات پایانی و قبل از ساعت ۲۱ از محل کار خود خارج شده و همین امر نیز باعث افزایش ترافیک می‌شود.

 

سردار رحیمی با تاکید بر این که جریمه ساعت ممنوعه تردد در پایتخت همچنان پابرجاست گفت: گرچه در مواقعی و در برخی معابر ترافیک از ساعت ۲۱ تا نزدیک ۲۲ سنگین است، اما شهروندان بدانند که مصوبات ستاد مقابله با کرونالازم الاجرا است و اگر حدفاصل ساعت ۲۱ تا ۴ بامداد در معابر تردد کنند از سوی دوربین‌ها و ماموران جریمه و اعمال قانون می‌شوند.
منبع:  ایسنا

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده