آیت الله جنتی: فتنه دشمن در ایام اربعین ناکام ماند-راهبرد معاصر
در مراسم افتتاحیه مجلس دوازدهم چه گذشت؟ بادامچیان: اگر لاریجانی ثبت نام کند با او مذاکره خواهیم کرد 12 توصیه رهبر انقلاب به نمایندگان مجلس دوره دوازدهم فرزین: نامزد انتخابات نمی شوم منتخبان مجلس دوازدهم به حرم امام خمینی(ره) رفتند راهنمای ثبت‌نام داوطلبان انتخابات ریاست‌جمهوری+ شرایط لازم برای ثبت نام در انتخابات ریاست جمهوری مخبر: شهید رئیسی اداره کشور را منوط به خارج نمی‌کرد وحیدی: انتخابات مجلس دوازدهم مظهر تحقق دولت الکترونیک بود بروجردی: حرکت کشور به سمت رفاه، آسایش و امنیت تعیین شده است مهمانان مراسم افتتاحیه مجلس دوازدهم چه کسانی هستند؟ منتخبان مجلس دوازدهم سوگند یاد کردند رهبر انقلاب: مجلس دوازدهم آرامش‌بخش، امیدآفرین و دعوت‌کننده به همدلی و برادری در کشور باشد بروجردی رئیس سِنّی مجلس دوازدهم شد مراسم افتتاحیه مجلس دوازدهم با حضور مقامات کشوری و لشکری آغاز شد کاندیداتوری سعید جلیلی در انتخابات ریاست جمهوری قطعی شد

آیت الله جنتی: فتنه دشمن در ایام اربعین ناکام ماند

دبیر شورای نگهبان با تمجید از حضور میلیون ها زائر ایرانی و غیر ایرانی در مراسم پرشکوه اربعین حسینی اظهار داشت: دستگاه‌های تبلیغاتی استکبار هم تلاش‌هایی برای سانسور کردن و نادیده گرفتن این پدیده انجام دادند، اما ناکام ماندند چرا که نور امام حسین علیه‌السلام هرگز خاموش شدنی نیست.
تاریخ انتشار: ۱۱:۲۱ - ۰۱ آبان ۱۳۹۸ - 2019 October 23
کد خبر: ۲۵۷۸۸

به گزارش راهبرد معاصر؛ آیت الله جنتی صبح امروز و در آستانه برگزاری جلسه شورای نگهبان، گریزی به برگزاری همایش چند ده میلیونی اربعین حسینی زده و اظهار داشت: امسال نیز با عنایت خداوند متعال راهپیمایی میلیونی اربعین بسیار باشکوه برگزار شد و مردم از سراسر جهان به ویژه ایران اسلامی با عشق و علاقه در این کنگره عظیم شرکت کردند.

 

وی با بیان اینکه همزمان با راهپیمایی اربعین، دشمن تلاش کرد به بهانه برخی اعتراضات در عراق، فتنه‌ای ایجاد کند تا این پدیده را تحت تأثیر قرار دهد، خاطرنشان کرد: حضور میلیون‌ها عاشق امام حسین علیه‌السلام از سراسر جهان در راهپیمایی اربعین این فتنه را به حاشیه برد.

 

جنتی افزود: دستگاه‌های تبلیغاتی استکبار هم تلاش‌هایی برای سانسور کردن و نادیده گرفتن این پدیده انجام دادند، اما ناکام ماندند چرا که نور امام حسین علیه‌السلام هرگز خاموش شدنی نیست و تک‌تک شرکت‌کنندگان در این راهپیمایی میلیونی، خود یک رسانه برای انعکاس آن هستند البته رسانه‌ها باید تلاش بیشتری برای بازتاب راهپیمایی اربعین داشته باشند.

 

دبیر شورای نگهبان در خاتمه ابراز امیدواری کرد که انشاءالله برکات حضور شرکت‌کنندگان در راهپیمایی اربعین شامل حال همه مردم شود.

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده